Deelname Rabo Clubkas Campagne

Donderdag, 4 januari 2018

Het Spanjooltje neemt deel aan de Rabo Clubkas Campagne

Rabobank

Jouw club doet mee aan de Rabobank Clubkas Campagne 2018!

Beste meneer Huijgens, ( penningmeester van HSV Het Spanjooltje )

Wij hebben de inschrijving van jouw vereniging/stichting voor de Rabobank Clubkas Campagne beoordeeld. Hierbij ontvang je de definitieve goedkeuring van de deelname van jouw vereniging/stichting aan de Rabobank Clubkas Campagne van Rabobank Zuidwest-Brabant.

Wie kunnen er stemmen?
Leden van de bank ontvangen voor aanvang van de stemperiode per post een unieke code waarmee ze kunnen stemmen. Van woensdag 4 april t/m maandag 16 april 2018 brengen zij via een stemsite hun stem uit op de verenigingen en/of stichtingen die zij een warm hart toe dragen. Ieder lid ontvangt vijf stemmen, waarvan maximaal twee stemmen op dezelfde vereniging/stichting uitgebracht mogen worden.

Let op: alleen leden van Rabobank Zuidwest-Brabant mogen stemmen. Als je klant bent, ben je niet automatisch lid. Is iemand nog geen lid, maar wel klant van de bank? Dan kan hij/zij tot en met 1 februari 2018 lid worden en meestemmen tijdens de campagne. Het lidmaatschap aanvragen kan via onze website rabobank.nl/zwb onder de kop ‘De voordelen van het Lidmaatschap’.

Wat kunnen clubleden doen om te steunen?
De verenigingen en stichtingen die deelnemen aan de Rabobank Clubkas Campagne kunnen gebruikmaken van digitaal promotiemateriaal om de campagne bij hun eigen leden onder de aandacht te brengen. Als clublid kun je in de eigen omgeving bij familie, vrienden en kennissen informeren of zij lid zijn van Rabobank Zuidwest-Brabant en vragen of zij op jouw vereniging/stichting willen stemmen. Hiervoor zijn vanaf begin februari promotiemiddelen beschikbaar die je HIER kunt downloaden.

Meer informatie
Op onze website rabobank.nl/zwb kun je meer informatie over de Rabobank Clubkas Campagne lezen. Ook vind je hier een overzicht van de meest gestelde vragen inclusief antwoorden. Heb je na het lezen van deze informatie nog vragen, neem dan contact op met de afdeling Marketing & Communicatie via Communicatie.zwb@rabobank.nl of bel (0164) 56 24 20.

Met vriendelijke groet,

Rabobank Zuidwest-Brabant