Karpergroep gestopt

Woensdag, 13 juni 2018

De karpergroep van HSV Het Spanjooltje bestaat niet meer. Door intern conflict binnen de karpergroep heeft het bestuur van HSV Het Spanjooltje het besluit genomen om de karpergroep per direct op te heffen.

Dit betekend dat de geplande wedstrijden onder de naam van HSV Het Spanjooltje niet meer doorgaan. Het is wel mogelijk dat een vriendenclub van ( karper)vissers ( leden dus ) zelf een wedstrijdje organiseert. Het bestuur van HSV Het Spanjooltje wil hier graag wel van op de hoogte gebracht worden zodat dit niet in conflict komt met andere wedstrijden, activiteiten.

Aangezien er veel karpervissers binnen onze vereniging zijn willen we in het najaar een bijeenkomst organiseren voor deze vissers. Idee├źn, suggesties hiervoor zijn welkom. Mochten er karpervissers zijn die binnen onze vereniging een nieuwe karpergroep willen oprichten horen wij dat graag. Wij willen als bestuur graag onze medewerking hieraan verlenen. Graag een berichtje naar : secretaris@hetspanjooltje.nl of vul het contactformulier in op onze site.( menu --- over ons----contactformulier )

Namens Het Bestuur van HSV Het Spanjooltje