Feestavond 24 november 2018

Maandag, 29 oktober 2018

Het visjaar 2018 loopt weer op zijn eind. Evenals voorgaande jaren, wil het Spanjooltje dit graag met haar leden op feestelijke wijze afsluiten. Op zaterdag 24 november laten we ons weer uitgebreid verwennen door de kok van Non Plus Ultra en kijken we terug op het afgelopen visjaar.

In de wijde omgeving staat Non Plus Ultra altijd garant voor een geslaagde avond. De inwendige mens zal hier niet worden vergeten en uw maag zal dan ook in meerdere etappes verwend gaan worden. Tussendoor heeft U volop de gelegenheid om wat bij te kletsen met elkaar, waarbij ook zeker de nodige viservaringen van het afgelopen jaar zullen passeren.

De indeling van deze avond zal vergelijkbaar zijn met die van voorgaande jaren. Om 17h30 gaat de zaal open, waarna de officiële opening om 18h30 zal zijn. Kort daarna zal het voorgerecht worden opgediend, later op de avond gevolgd door een uitgebreid buffet. Tussendoor zullen we enkele mensen in het zonnetje zetten, die het afgelopen jaar bijzondere prestaties hebben neergezet bij diverse wedstrijden. Kort na het nagerecht is het weer tijd voor onze 'wereldberoemde' loterij met ontelbaar mooie prijzen. Daarmee komt dan rond 23h00 een officieel einde aan de avond, maar U mag ook daarna gerust nog even blijven hangen....

Ook dit jaar bent U als lid van Het Spanjooltje hierbij weer van harte welkom, tesamen met echtgenoot of partner. Maar deze keer willen we U ook de mogelijkheid geven om een goede vriend of kennis mee te brengen, om die op deze manier eens kennis te laten maken met onze vereniging. Voor onze vissende jeugdleden is dit een mooie gelegenheid om ook opa en/of oma eens te verrassen. Informeer gerust even wat er mogelijk is, om ook deze mensen tegen een schappelijke vergoeding mee te nemen.

Toegangskaarten voor deze avond, zijn tot uiterlijk 15 november voor leden verkrijgbaar en kosten € 12.50 per persoon. Voor onze jeugdleden, die aan de wedstrijden hebben deelgenomen, zijn ze zelfs gratis. Enkel de genuttigde consumpties dient U aan het eind van de avond zelf af te rekenen. Voor kaarten of eventueel vragen kunt U terecht bij Ludi Pals: per mail via ludipals@gmail.com of via telefoon 0164-616965.Wij hopen U deze avond terug te zien.