Agenda jeugd zoet 2018

Voor 2018 zijn er 6 jeugdwedstrijden en wel op de volgende data en plaats:

•Vrijdag 25 meivolksabdij18h30- 20h30
•Vrijdag 8 juni volksabdij18h30 - 20h30
•Vrijdag 15 junivolksabdij18h30 - 20h30
•Vrijdad 29 junivolksabdij18h30 - 20h30
•Vrijdag 24 augustus volksabdij18h30 - 20h30 *
•Vrijdag 7 september volksabdij18h30 - 20h30 *

* aanvangsttijd of eindtijd kan aangepast worden ivm tijd dat de zon onder gaat.

Inschrijven: Aan het wedstrijdwater van 17h45 tot 18h15 en kosten bedragen € 2,50

Opmerking: Bij het viswater hebben we nu de volksabdij staan. Afhankelijk van het aantal deelnemers en de te verwachten visvangst  is het altijd mogelijk dat tijdens het seizoen wordt afgeweken naar een ander viswater. Dit is afhankelijk van hoeveelheid deelnemers, de te verwachten visvangst, en eventueel andere redenen: dit alles naar inzicht van en te beslissen door de jeugdcommissie. In dat geval zal dat altijd tijdig op onze website worden gemeld. Bovendien zullen degenen die dan al aan eerdere wedstrijden hebben meegedaan, persoonlijk bericht krijgen.

Vervoer: Indien iemand problemen heeft met het vervoer naar en van het viswater, dan kunnen ze dat best tijdig bij ons melden. In dat geval zoeken we naar een oplossing en zorgen we dat deze persoon gewoon aan de wedstrijd kan deelnemen. Dus doe je graag mee, maar weet je niet hoe daar te komen: niet aarzelen en gewoon even bellen (06-42296435 of 06-28109083).