Agenda jeugd zoet 2019

Voor 2019 zijn er 6 jeugdwedstrijden en wel op de volgende data en plaats:
•Vrijdag 24 mei          volksabdij18h30- 20h30
•Vrijdag  7 juni           volksabdij18h30 - 20h30
•Vrijdag  28 juni         volksabdij18h30 - 20h30
•Vrijdag  5 juli             volksabdij18h30 - 20h30
•Vrijdag  23 augustus volksabdij18h30 - 20h30 *
•Vrijdag  30 augustus volksabdij18h30 - 20h30 *

* aanvangsttijd of eindtijd kan aangepast worden ivm tijd dat de zon onder gaat.

Inschrijven: Aan het wedstrijdwater van 17h45 tot 18h15 en kosten bedragen € 2,50

Opmerking: Bij het viswater hebben we nu de volksabdij staan. Afhankelijk van het aantal deelnemers en de te verwachten visvangst  is het altijd mogelijk dat tijdens het seizoen wordt afgeweken naar een ander viswater. Dit is afhankelijk van hoeveelheid deelnemers, de te verwachten visvangst, en eventueel andere redenen: dit alles naar inzicht van en te beslissen door de jeugdcommissie. In dat geval zal dat altijd tijdig op onze website worden gemeld. Bovendien zullen degenen die dan al aan eerdere wedstrijden hebben meegedaan, persoonlijk bericht krijgen.

Vervoer: Indien iemand problemen heeft met het vervoer naar en van het viswater, dan kunnen ze dat best tijdig bij ons melden. In dat geval zoeken we naar een oplossing en zorgen we dat deze persoon gewoon aan de wedstrijd kan deelnemen. Dus doe je graag mee, maar weet je niet hoe daar te komen: niet aarzelen en gewoon even bellen (06-42296435).