Vliegvisafdeling De Buzzer

Vliegvisafdeling De Buzzer is opgericht in januari 2013 door HSV Het Spanjooltje en telt inmiddels circa 40 enthousiaste leden.

Deze afdeling biedt onze leden de mogelijkheid elkaar te spreken en ervaringen uit te wisselen op de 2-wekelijkse vliegbindavonden. Daarnaast worden jaarlijks diverse andere activiteiten georganiseerd zoals, lezingen door bekende en minder bekende vliegvissers, binnen- en soms buitenlandse visexcursies en werpinstructie.

Activiteiten vliegvisafdeling De Buzzer:
  • tweewekelijkse bindavonden o.l.v. ervaren binders. Zie ook de vliegbind sectie op deze site.
  • gezamenlijk vliegvissen op verenigingswateren en andere locaties; ( Zie agenda )
  • werpinstructies;
  • deelname Nederlands kampioenschap vliegvissen (en bij goed resultaat ook aan het WK vliegvissen!)

Lidmaatschap van De Buzzer staat open voor leden van Het Spanjooltje.

Komt u gerust eens langs op één van onze komende bindavonden (zie agenda), u bent van harte welkom!