controle sportvisserij

Zondag, 4 oktober 2020

Per 1 oktober is het team controle sportvisserij van Het Spanjooltje uitgebreid met 4 controleurs. Er kan dus vaker naar uw visdocumenten gevraagd worden. Deze controleurs zullen zich altijd legitimeren met een pasje waarop hun pasfoto en persoonsgegevens staan met tevens de naam van de vereniging. Totaal beschikt de vereniging over 7 controleurs sportvisserij.

Er zal een ( landelijke )  registratie bijgehouden worden van de controle's en de bijzonderheden. Deze zijn ook inzichtelijk voor Boa's en enkele politieambtenaren.