Federatief Kampioenschap Zout

Maandag, 28 maart 2022

Schrijf je nu in.

Op 7 mei 2022 wordt door de Federatie ZuidWest Nederland het Federatief Kampioenschap Zout gevist op het strand van Hoek van Holland.
Dames, heren, jeugd en 55+ vissen in aparte vakken. De verschillende vakken hebben ieder een eigen winnaar en prijsuitreiking!

Ook dit jaar willen we weer met zo veel mogelijk vissers vanuit Het Spanjooltje deelnemen. Met hoe meer vissers we in de verschillende categorieën kunnen deelnemen, hoe groter de kans dat we met de vereniging een top resultaat kunnen halen.
Naast de mooie prijzen die er te verdienen zijn, kunnen de heren zich via deze wedstrijd ook plaatsen voor het Nederlands Kampioenschap Kustvissen, welke op 5 november aan het strand van Noordwijk zal worden georganiseerd door SportVisserij Nederland.

Afhankelijk  van het aantal inschrijvingen, zullen we ook controleurs moeten leveren vanuit de vereniging. Wilt U zelf niet deelnemen als visser, maar zo'n happening toch eens meemaken, meldt U zich dan aan als controleur.
Voor meer informatie en inschrijvingen kunt U contact opnemen met onze voorzitter Laurence Pijnen.