Extra wedstrijd Zout - Mini - Maxi - Bath

Doelgroep
Heren, dames, junioren, kinderen

Samenkomst Non Plus Ultra: 09h30 - 10h00
Voorinschrijving vereist: kan tot de zaterdag voor de wedstrijd.
Deze wedstrijd telt mee voor het jeugdkampioenschap zout.

Feestelijke prijsuitreiking direct na afloop, onder genot van een frietje met snack bij Boven en Benejee (nabij kerk in Hoogerheide).

Je doet mee als koppel: 1 volwassene en 1 jeugd, waarbij je geen lid van het Spanjooltje hoeft te zijn. Ook beginnende en niet ervaren vissers zijn meer dan welkom. Gezelligheid staat voorop, maar we maken er nog wel een wedstrijdje van: het totaal van het koppel is bepalend voor de uitslag. Het inschrijfgeld per koppel is 10 euro.
Elk jeugdlid heeft prijs!!!!

Voor meer info en inschrijven kun je terecht bij Laurence Pijnen of Govert Huijgens.

Organisator(en) HSV het Spanjooltje